[WINNT] Co się dzieje z Windows Update?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Co się dzieje z Windows Update?
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Fri, 2 Oct 2015 12:40:44 +0200
No, jajca są jakieś przy łączeniu z tą stronką. Co rusz wyburacza się ona i jak zapodam adres http://windowsupdate.microsoft.com, to pojawia się obrazej chyba z serwera bez zawartosci, nawet, jak spod Opery to otworzę, to ten obrazek się pokazuje, powitanie w kilkunastu językach i aktywny na całą stronę jeden link do spraw związanych z IIS. Jak wymuszę wejście przez Microsoft Update, http://update.microsoft.com/microsoftupdate, to niby pojawia się stronka update, że niby nawet sprawdza czy mam najnowszy jakiś dynks, ale w ramkach wyrzuca błąd HTTP 500 Internal Server Error, oraz potwierdzający to błąd 0x8DDD0010. W ramce głównej, po kilku sekundach, pojawia się komunikat, że witryna sieci web napotkała problem, opatrzone jest to numerem błędu 0x80190194, co jak sprawdziłem, odpowiada komunikatowi HTTP 404.
Ki diabeł?
Winda XP, czy nie powinno mi po prostu napisać, że wsparcie zakończone, idź sobie zrób dobrze, bo nic nie dostaniesz, choćbyś się zesrał? Przecież Embedded jeszcze dostaje poprawki, ale nawet to nie pomaga. Wykluczyłem sugerowane w jednym z rozwiązań blokowanie okienek.
Wykluczyłem antywirusa.
Strona co jakiś czas wskakuje i udaje mi się coś podłapać, jednak w trakcie instalacji poprawek system restartuje się, z prawilnym zamknięciem, więc może to poprawka? Po tym korowód się powtarza. A na jutro obiecałem kumplowi, że mu wszystko wyszykuję na tiptop... Obawiam się, że w ten sposób nie zdążę... Dobra, niech się nawet co poprawkę restartuje, byle dociągał kolejne skladniki i je "uwzględniał".

--
Telespamerzy:
814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048