[WINNT] XP, odpalenie instalki z dysku twardego?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] XP, odpalenie instalki z dysku twardego?
From: "maniek" <spam@spam>
Date: Fri, 2 Oct 2015 23:47:22 +0200
W czasach win98 uruchomienie instalki wrzuconej do foldera na dysk FAT jak dobrze pamiętam nie przedstawiało problemu za pomocą dyskietki startowej i wskazanie ścieżki
w wierszu poleceń do pliku setup.exe

Większość znanych mi "wypasionych" opisów jak przerzucić płytkę instalacyjną na pena jest niestety ułomna. Czy to jakiś Rufus czy to WinSetupFromUSB.
A potem wiele komentarzy: to nie działa, tu mam błąd, brakuje pliku, itd.
Jak już kiedyś coś mi raz zadziałało to niestety na innej maszynie też wywalało błędy i był koniec.
Próbuję sobie zintegrować "pasujący" sterownik do AHCI za pomocą nlite.
I często mimo zapewnień, że dany driver jest do kontrolera xyz potem się okazuje, że wcale nie działa i kończy się na smażeniu CD-RW po kilkanaście razy co jest żmudne i niejedna lipna RW poleciała do śmietnika po 10 nagraniach....

Czy jest możliwość odpalenia instalki z dysku NTFS na gołym PC?
Czyli pusty dysk systemowy, a na innym dysku mamy tylko folder gdzie nlite spreparował wypakowaną zawartość płytki instalacyjnej i bez smażenia chcemy wykonać próbę jak to coś zmodyfikowanego będzie się instalować.
Jeżeli NTFS tego nie łyknie to może być pen z FAT32. Tylko jak?
Może powstała jakaś współczesna dyskieta startowa widząca NTFS (chyba, że jest to zbędne?), którą da się wrzucić na pena, na tym samym penie w innym folderze mieć wpakowaną płytkę instalacyjną i jazda. Jest to dla mnie niepojęte, że do dziś nie powstał żaden uniwersalny program który w pełni bezbłędnie będzie "udawał" napęd CD z gwizdka USB. Że nie ma czegoś co nie wnika w strukturę ISO obrazu, ma to coś wystartować jakby nadal startowało z napędu optycznego a nim nie było.
Co inny windows to inne narzędzie do stworzenia takiego pena.
Coś działa dla win7 a dla starszego xp już nie.
A potem można poczytać ile osób tyle problemów
http://forum.cdrinfo.pl/f115/artykul-menu-na-pendrive-ntfs-instalacja-systemow-windows-z-obrazow-iso-91021/

Czy ktoś może coś polecić, prostego, szybkiego, sprawdzonego do takowych prób? Bez jakiś wirtualnych maszyn. Działamy na żywym organiźmie bez potrzeby smażenia płyty. To co kiedyś polecił Przemek Ryk naście miesięcy temu średnio działało i nie byłem do końca zadowolony. Więc szukam nowego światła w temacie.