Re: [WINNT] Nowa przeglądarka w Windows 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Nowa przeglądarka w Windows 10
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Fri, 21 Aug 2015 10:21:41 -0700 (PDT)
W dniu piątek, 21 sierpnia 2015 18:21:30 UTC+2 użytkownik john Stuntman napisał:

> mowimy o twojej maszynie ja mam byc moze
> wolniejszą, pozatym moglbys powiedziec dokladnie jaki to benchmark, wtedy ew
> moge odpalic u siebie i sprawdzic jego wiarygodnosc
> (porownujac z wlasnymi testami)
>
> bez tego dokladniejszego sprawdzenia watrosc tych danych jakie podajesz jest
> moim zdaniem
> nieco watpliwa a mielismy mowic poważnie

> nie wiem ale czesto tak sie zdarza, niektore z tych benchmarkow to nie sa
> benchmarki ale np pewnego rodzaju pol benchmark pol oszacowanie
> (zeby moc uwierzyc takiemu benchmarkowi przydaloby sie by jego tworca podal
> [...]

na przyklad jesli tak wierzysz wartosciom podawanych w benchmarkach to jak
wyjasnisz rozbieżność: benchmark podaje srednią predkosc
odczytu 62 MB/s (o zapisie milczy), tymaczasem praktyczny test pokazuje ze
kopiowanie rowno 100MB pliku (ctrl+c, ctrl+v) trwa rowno 10 sekund, co by
dawalo 20 MB/s.. total commander
co dziwne raz kopiuje jeszcze wolniej z 15-20
sekund a raz duzo szybciej (z 5 sekund) - to drugie to pewnie dzieki cacheowi
do odczytu, ( scacheowac zapisu chyba nie mozna (?) ew ten szybszy wynik moglby
sie zgadzac ale skad ten wolniejszy?)

co do 60MB/s mozna powiedziec ze odczyt jest szybszy niz zapis (bo pewnie jest)
ale robilem kiedys testy z czytaniem do ramu i o ile pamietam niestety ciagle
tak szybko jak te
(chyba wybajdurzone 60MB/s) to nie jest

jeszcze gorzej z dyskiem na usb, ktory chyba mam obecnie wpiety w archaiczny
port usb1.0,
nigdy nie wiem ktory jest usb1 a ktory usb2 ;C
w tym starszym kompie.. trzeba bedzie chyab sprawdzic experymantalnie.. ten
jest ze dwa razy wolniejszy na tym porcie niz wbudowane hdd czyli jakies 10MB/s