Re: [WINNT] Nowa przeglądarka w Windows 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Nowa przeglądarka w Windows 10
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Thu, 20 Aug 2015 11:55:40 +0200

Użytkownik "john Stuntman" <profesor.fir@gmail.com> napisał w wiadomości 100a59f6-4772-4fe0-9bbd-869de8f4783b@googlegroups.com">news:100a59f6-4772-4fe0-9bbd-869de8f4783b@googlegroups.com...
cache dyskowe w ram ma sens samo w sobie...

Jednak czytanie z/do pamięci RAM chyba jest szybsze, niż nawet z/do dysku SSD?

co do tego zuzywania sie limitow zapisow
ssd to  osobiscie nie wiem ale byc moze

Jak ktoś nie stawia serwera dla całego świata, to nie przejmować się nazbyt.

faktycznie nie jest tak zle... kiedys mnie straszono tez slaba wytrzymaloscia zwyklych dyskow hdd a jakos tez wytrzymują

No, bo kiedyś rzeczywiście byle co i amen. A dziś kładę dyski na pleckach (częste w laptopach), na krótszym boku (inaczej się nie dało), żyją. Dzisiaj i łożyska lepsze, coraz rzadziej słyszę dysk pracujący jak szlifierka, choć kilka takich mam, SMART dobry, ale jak długo jeszcze wyciągnie mechanika? Ale to stare bardzo dyski, powyżej 10 lat, choć mój rekordzista, nadal sprawny, ma 21 lat. Choć np. taki IBM, miał montownię chyba na Węgrzech, to podobno się wkurzył i zabrał zabawki, bo dyski IBM Made in Hungary podobno masowo padały. Niezależnie od komunikatu w prasie komputerowej chyba, miałem taki, 8GB, wrąbał mi 4 GB empeczy. Łożysko mu się zatarło i nie mógł się rozkręcić do pełnej predkości, próbował, ale pojęczał i dawał za wygraną, Na dodatek powierzchnia nośnika na jednym z talerzy, bo tylko ten jeden było widać, były chyba 4, nie pamiętam, była zeszlifowana do gołego metalu w kilku miejscach, aż dziw, że chodził w takim stanie. Nie dziwiłem się firmie, że się wkurzyła. Mnie kiedyś padł dysk, któremu wystarczyło offline przewrócić się z leżenia na dluższym boku, na brzuch, niby fajnie, ale dysk leżał na miękkim podłożu i mimo to...

896510439 896126048 222478125 222478457 814605444 717857100 222478205