Re: [WINNT] Nowa przeglądarka w Windows 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Nowa przeglądarka w Windows 10
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Fri, 21 Aug 2015 09:21:29 -0700 (PDT)
W dniu piątek, 21 sierpnia 2015 17:46:44 UTC+2 użytkownik szemrany napisał:

> Z dowolnych. Nie umiesz znaleźć? Wpisz w googla:
> benchmark hdd ssd
> benchmark memory

mowimy o twojej maszynie ja mam byc moze
wolniejszą, pozatym moglbys powiedziec dokladnie jaki to benchmark, wtedy ew
moge odpalic u siebie i sprawdzic jego wiarygodnosc
(porownujac z wlasnymi testami)

bez tego dokladniejszego sprawdzenia watrosc tych danych jakie podajesz jest
moim zdaniem
nieco watpliwa a mielismy mowic poważnie

> Po co miałyby to robić?

nie wiem ale czesto tak sie zdarza, niektore z tych benchmarkow to nie sa
benchmarki ale np pewnego rodzaju pol benchmark pol oszacowanie
(zeby moc uwierzyc takiemu benchmarkowi przydaloby sie by jego tworca podal
dokladny kod dla danej petli)

> Jest bardzo podobnie

a mozesz powiedziec jak? ile to jest dla ciebie bardzo podobnie? ile raportuje
np total commander przy kopiowaniu?

> 1

15 GB/s na rdzen to troche szybko moim zdaniem