Re: [WINNT] Ściąganie filmików

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Ściąganie filmików
From: animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Sun, 16 Aug 2015 00:47:57 +0200
W dniu 14.08.2015 20:23, Justyna pisze:

Użytkownik "Czarek" <czarek1@nospampoczta.fm> napisał w wiadomości
news:mqlbi4$js4$1@node1.news.atman.pl...

W dniu 14.08.2015 o 18:58, Justyna pisze:
Jakim darmowym programem lub wtyczką
można zapisywać na dysk filmiki z takiej
strony jak: http://www.talerzpokus.tv/ ?
Nie pozwala na to DownloadHelper jako
wtyczka do FF.
Nic nie daje zapisanie URL filmu i otwarcie
go w YouTube.
Nie mam specjalnych wymagań co do jakości
zapisanego filmiku. Chodzi po prostu o to
by go mieć na dysku.

W prawym dolnym rogu okna z filmem masz logo YouTube - kliknij na nie co
spowoduje otwarcie filmu na stronie gdzie znajduje się ten film
"oryginalnie" czyli YouTube a tam DownloadHelper działa bez problemu.

Właśnie nie mam tego logo. Napisałem o tym w poprzednim newsie.

DO YouTube to są różne wtyczki do ściągnięcia. Ta strona to co innego. Dodaj do zakładek i zawsze będziesz mogła ja sobie otworzyć. Możesz tez skopiować przepis (a nawet obrazki i zapisać w Wordzie lub Libre Office. Bez obrazków to tylko tekst-w notatniku. To i tak niemało.

--
animka