Użytkownik "Czarek" <czarek1@nospampoczta.fm> napisał w wiadomości
news:mqlcak$js4$2@node1.news.atman.pl...
W dniu 14.08.2015 o 20:23, Justyna pisze:
Właśnie nie mam tego logo. Napisałem o tym w poprzednim newsie.
Dziwne...
Czego w Firefoksie używasz do blokowania reklam?
A może masz jakiegoś blokera reklam w systemie zainstalowanego? Np. jakiś
Ad Muncher?
Przez lata używałam AdBlockera, ale teraz widzę. że nie jest zainstalowany.
Chyba w związku z aktualizacją FF.
Sprawdź na innej przeglądarce (Internet Explorer na 100% masz w systemie)
czy jest widoczne logo YouTube.
Także nie.
Sprawdziłam na przykładzie innej witryny, z której czasami ściągałam
filmiki i tam jest OK - pokazuje się YouTube.
Dochodzę do wniosku, że kontakt z właścicielką materiałów
to konieczność, a nie możliwość.Widocznie znana mi droga została
zablokowana. Szkoda, bo mam zamiar korzystać z tych przepisów
od czasu do czasu i kontaktowanie się z właścicielką za każdym razem
będzie uciążliwe i dla niej i dla mnie.
Pozdrawiam
Justyna
|