Re: [WINNT] Ściąganie filmików

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Ściąganie filmików
From: Czarek <czarek1@nospampoczta.fm>
Date: Fri, 14 Aug 2015 21:51:30 +0200

W dniu 14.08.2015 o 21:44, Justyna pisze:
Przepraszam, ale pozwolę sobie zadać jedno pytanie:
czy Ty możesz skutecznie ściągnąć jakiś filmik ze strony
http://www.talerzpokus.tv ? Jeśli tak, to który?

Na tej stronie nie mogę żadnego ściągnąć za pomocą DownlowadHelpera (innych sposobów nie używam)
Po "przeskoczeniu" na YouTube (po kliknięciu w ikonę Youtube) ściągam każdy.

W witrynie, z której ściągałam i teraz mogę ściągać
film, pokazuje się on także w nowym oknie. I jest OK.
Dlaczego wykluczasz blokadę zrobioną przez autorkę?

Nie wykluczam, jednak nie wiem czy jest możliwość takiego zablokowania materiałów udostępnionych z YouTube na inne strony.

PS. Pytałem wcześnie o rozszerzenia, wersje DownloadHelpera, antywirusa.

--
Czarek