Re: [WINNT] XP i aktualizacje

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP i aktualizacje
From: "B.G" <oprawdziwyzapytaj@wp.com.eu>
Date: Sun, 16 Aug 2015 00:18:46 +0200
W dniu 2015-08-15 o 21:53, Irek.N. pisze:
No i stało się, komp z XP HE się wysypał i trzeba postawić na nowo.
Żaden problem... za wyjątkiem aktualizacji, które zwyczajnie nie idą.
Czy M$ zablokował je, czy też moje łącze jest dzisiaj tak zdechłe (jest
jakaś awaria, nie wszystko chodzi).
Tak czy siak, muszę postawić XP w miarę najaktualniejsze, da się jeszcze?

Robiłem takową operację identycznemu (xp he) pacjentowi jakieś ok tydzień temu - poszło normalnie. Po kolei - robię tak: instalacja systemu (akurat mam cd sp2), instalacja sp3, po sp3 _ręczne_ wyszukanie aktualizacji... akceptacja nowszego składnika WU i potem z górki idzie samo.
Gdzieś po drodze robiłem internetową aktywację systemu - nie pamiętam gdzie.
W każdym razie poszło jak zawsze.

--
B.G