W dniu 14.08.2015 o 21:01, Justyna pisze:
Użytkownik "Czarek" <czarek1@nospampoczta.fm> napisał w wiadomości
news:mqlcak$js4$2@node1.news.atman.pl...
W dniu 14.08.2015 o 20:23, Justyna pisze:
Właśnie nie mam tego logo. Napisałem o tym w poprzednim newsie.
Dziwne...
Czego w Firefoksie używasz do blokowania reklam?
A może masz jakiegoś blokera reklam w systemie zainstalowanego? Np. jakiś
Ad Muncher?
Przez lata używałam AdBlockera, ale teraz widzę. że nie jest zainstalowany.
Chyba w związku z aktualizacją FF.
Chyba Adblock a nie Adblocker?
U mnie żadne rozszerzenia nie znikają po aktualizacji przeglądarki. Do
Firefoksa polecam uBlock
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/ublock-origin/?src=hp-dl-upandcoming
zamiast Adblocka.
Sprawdź na innej przeglądarce (Internet Explorer na 100% masz w systemie)
czy jest widoczne logo YouTube.
Także nie.
Czyli coś ogólnie blokuje a nie w przeglądarce.
Antywirus? Niektóre mają funkcje blokowania różnych treści na stronach.
Sprawdziłam na przykładzie innej witryny, z której czasami ściągałam
filmiki i tam jest OK - pokazuje się YouTube.
Zauważ, że na tej problematycznej stronie filmy po uruchomieniu
otwierają się w jakby nowym oknie, na innych stronach nie musi tak być.
Dochodzę do wniosku, że kontakt z właścicielką materiałów
to konieczność, a nie możliwość.Widocznie znana mi droga została
zablokowana. Szkoda, bo mam zamiar korzystać z tych przepisów
od czasu do czasu i kontaktowanie się z właścicielką za każdym razem
będzie uciążliwe i dla niej i dla mnie.
Nie ma potrzeby, tu masz wszystkie jej filmy:
https://www.youtube.com/user/TalerzPokus
Pozdrawiam
Justyna
Przeczytaj:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Delimiter
--
Czarek
|