Re: [WINNT] Ściąganie filmików

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Ściąganie filmików
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Fri, 14 Aug 2015 23:50:21 +0200
Justyna pisze tak:

> Wiem o czym piszesz, bo na innych witrynach z tego korzystam,
> jednak w tym przypadku nie pokazuje mi się w prawym dolnym rogu
> filmu możliwość wyboru YouTube.

No to już Twój specyficzny problem bo w sześciu przeglądarkach jakie
mam pokazuje się. "Copy video URL" też nie ma po kliku prawym na
filmie?

> Nie używam Opery i tylko z tego powodu jej nie zainstaluję.

Opery 12.15 nie trzeba instalować. Nie używam Firefoxa jednak mam go i
toleruję ze względu na Google Maps.

> W obu powyższych przypadkach DownloadHelper zamiast
> listy wyboru filmu w różnych formatach otrzymuję jedynie
> napis: No media to proccess.

To go zmień. Nie tylko jeden DownloadHelper na tym świecie.

--
Piter

Let me see your war face.