Re: [WINNT] win 10 windefend usługa

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] win 10 windefend usługa
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Mon, 3 Aug 2015 17:17:30 +0200
Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą Jakub
naskrobał(a):

> Jak trwale zatrzymać usługę WinDefend  Usługa Windows Defender w windows 10?
> Ponieważ w trybie awaryjnym idzie to zrobić?
>
> jak programem skasować zabezpieczoną zawartość w rejestrze?
>
> Szukałem w google, ale tamte podpowiedzi nie skutkują.
>
> Z góry dziękuję za ewentualne podpowiedzi.
> Jakub

Możesz rozjaśnić swoją wypowiedź?

Chcesz wyłączyć Windows defendera ponieważ...
Czyżby ci program AV trzeciego producenta nie chciał chodzić i tłumaczył że
działa w trybie awaryjnym? Ja to mam z Kasperskym...
--
...:::WISKOLER:::...
Stirlitz, spacerując zimą nad brzegiem jeziora, ujrzał na nim ludzi.