[WINNT] Plik nie do usunięcia?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Plik nie do usunięcia?
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Sat, 1 Aug 2015 13:25:27 +0200
Witam.
System XP PL.
Na jednym z kienckich komputerów spotkałem się z plikiem lezącym na
pulpicie o nazwie "Umowa UW nowa... 20... 50..."
Nie ma rozszerzenia i w tym cały problem. Plik o zawartości 0 bajtów (zero
bajtów). Plik został utworzony prze excela, ale zdaje się że w trakcie
zapisu zabrokło prądu a w tym biurze o UPS to nawet nie slyszeli.
Nie idzie go niczym usunąć ani zmienić nazwy, wypisuje że pliku nie
znaleziono. Próbowałem pod linią poleceń (DEL) jak i TC. Nie da rady. Hasła
do konta administratora też nie ma i marne szanse żeby sobie ktos
przypomniał. W trybie awaryjnym objawy sa takie same.
Czym to cholerstwo wywalić z siodła?
--
...::: WISKOLER :::...
Misie powróciły do domu.