Re: [WINNT] ile programów antywirusowych?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] ile programów antywirusowych?
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Mon, 27 Jul 2015 01:14:24 -0700 (PDT)
W dniu niedziela, 26 lipca 2015 19:00:08 UTC+2 użytkownik Piotr B. (pb2004)
napisał:
> Użytkownik "john Stuntman"  napisał w wiadomości grup

> https://technet.microsoft.com/library/security/ms04-028
>
> Jak widać po nazwie luka była w 2004 roku w GDI+ czyli nie tylko w
> Windowsach ale także masie oprogramowania, które używało tej biblioteki.

ciekawe, u mnie w katalogu WinSxS sa trzy wersje gdiplus.dll z czego jedna
najstarsza wyglada na zagrozona.. (ale to pewnie backup)

a ktos kojarzy moze z czego bierze sie rodzaj
popularnego pseudo wirusa ktory otwiera karte
w przegladarce po czym nie pozwala jej zamknac? (ale da sie skilowac karte)

ew jakies inne popularne exploity przez spreparowane dane? (przez jakies
uzywane formnaty?)