Re: [WINNT] nietypowe udostępnianie internetu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] nietypowe udostępnianie internetu
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Wed, 22 Jul 2015 18:51:04 +0200

Od tego trzeba było zacząć. Masz po prostu urządzenie MiFi. Jeśli jest
niestabilne a masz gwarancję to wymień lub odzyskaj pieniądze i kup
zwykły modem LTE na USB.

1. niemam gwarancji
2. działa nie stabilnie, bo działa non stop, a to urządzenie nie było do tego przewidziane. 3. działa u mojej mamy. PRzez parę dni działa dobrze, aż tu nagle, mimo dobrego zasięgu wifi, niema transferu. Nieda się zalogować "do" urządzenia przez 192.168.1.1..... Trzeba zresetować. raz na parę dni, ale dla matki jest to niewygodne.
4. Mam wszysktko co potrzebuje. nie mam wiedzy...

ToMasz