[WINNT] Komendy CMD bat w Win 7 - odmowa dostępu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Komendy CMD bat w Win 7 - odmowa dostępu
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Wed, 22 Jul 2015 22:12:00 +0200
Witam

Zachciało mi się zrobić plik wsadowy BAT, umieszczony na pulpicie, kopiujący katalog z zawartością z jakiejś tam lokalizacji na dysk C:\ (po prostu podmiana wersji plików w jednej lokalizacji w zależności od tego gdzie uruchamiam system).

Skończyło się na archiwum SFX z 7zip umieszczonym na dysku C:\ i zrobieniu skrótu na pulpicie. Nie istnieje na razie dla mnie możliwość uruchamiania komend COPY w systemie Windows 7. Nie działają i już, brak dostępu. Zero jakichkolwiek możliwości wykonania skryptu czy zmiany pod prawoklikiem.

Jakieś pomysły oprócz robienia archiwów SFX pod 7zip/RAR/ZIP/itp/itd?

--
Irokez