Re: [WINNT] nietypowe udostępnianie internetu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] nietypowe udostępnianie internetu
From: " 666" <6@6.6>
Date: Mon, 20 Jul 2015 08:25:50 +0200
OIDP udostępniałem przez ICS w XP sp3 internet z Aero2 (HSPA) i zewnętrznego modemu usb (Option 505), więc pewnie się da i to kwestia Twoich ustawień. W otoczeniu sieciowym była ikona Aero2 jako Dial-up. Nawet próbowałem przez router (do poru WAN), ale już nie pamiętam, czym to się skończyło, chyba router głupiał uparcie komunikując, że nie jest podłączony do ISP. Ale generalnie to tyle zabawy z ustawieniami (zrobisz dobrze w jednym miejscu, to Ci zepsuje w ustawienia drugim), że imho lepiej zainwestować w prosty routerek wi-fi, powiedzmy używany.

XP tak samo z siebie nie było przerabialne na punkt dostępowy (wi-fi), niestety
(a duża szkoda).

U Ciebie gniazdo na kartę LTE jest bezpośrednio w laptopie?

-----
"ToMasz" <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote in message
potrzebuje udostępnić internet z laptopa z winxp do innych kompów