[WINNT] nietypowe udostępnianie internetu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] nietypowe udostępnianie internetu
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Sun, 19 Jul 2015 13:07:46 +0200
witam
potrzebuje udostępnić internet z laptopa z winxp do innych kompów (a najlepiej do routera)

Historia:
mam internet z gsm. dokładniej z rouera/modemu lte. Urządzenie, żeby było śmieszniej, jest w kompie widziane jako karta sieciowa. jakby był starodawny dial-up, nie było by problemu. jednak jest widoczny jako karta sieciowa, ale.... bez opcji udostępniania połączenia sieciowego. Czyli tzw ICS klikane w konfiguracji 2 kart siciowych nie zadziała.
Znalazłem sposób polegający na edycji rejestru i wpisaniu
"netsh routing ip nat install"
ale też coś nie działa. tzn druga karta sieciowa dostaje wykrzyknik - brak lub ograniczone....

Czy niema przypadkiem jakiegoś programu który magicznie udostępni internet?

ToMasz