Re: [WINNT] nietypowe udostępnianie internetu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] nietypowe udostępnianie internetu
From: Piotr Rezmer <konta@doman.pl>
Date: Sun, 19 Jul 2015 15:39:55 +0200
W dniu 2015-07-19 o 14:04, ToMasz pisze:
On 19.07.2015 13:34, Piotr Rezmer wrote:
W dniu 2015-07-19 o 13:07, ToMasz pisze:
witam
potrzebuje udostępnić internet z laptopa z winxp do innych kompów (a
najlepiej do routera)
Potrzebujesz jakiegoś rozwiązania tymczasowego czy tez na stałe?
na stałe.

Jeśli
to drugie to korzystniej byłoby podłączyć modem LTE bezpośrednio do
routera.
wtedy muszę kupić modem i router

Spodziewałem się że modem już masz. Napisałeś: "mam internet z gsm. dokładniej z rouera/modemu lte". Stąd zakładam, że modem już masz i musisz go kupować.

Jaki masz model routera i modemu?

Ten oczywiście musi mieć port USB i dobrze byłoby gdyby widział
urządzenie LTE jako kartę sieciową a nie modem.
czyli router musi mieć windowsa i przyjąć sterowniki urządzenia.

Nie. Routery działają najczęsciej na "mikrodystrybucji" linuxa.

To pozwoli na uzyskanie
prędkości większych niż 20 Mbps.

Mam na myśli szybkość transmisji danych na łączu do operatora sieci komórkowej. Lokalnie na kablu czy przez WiFi zwykle uzyskuje się dużo więcej.

--
pozdrawiam
Piotr