Re: [WINNT] WXP...Czy to szybko?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] WXP...Czy to szybko?
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Tue, 7 Jul 2015 09:43:03 -0700 (PDT)
sprawdzilem ile to jest u mnie na dosyc masywnie uzywanym xp, sam bios po
shutdown (ktory robir jrdnak bardzo rzadko bo hibernuje i jakos wlasciwie
niegdy nie mam problemow) sie wyswietla 10 sekund, pozniej xp sie laduje 30
sekund do pulpitu a jakies nastepne 30 sekund doczytuja sie programy z
autostartu (dosyc niepotrzeban jak dropbox ktory sie skiepscil i trzeba wywalic)
mozna dodac jeszcze z 20- sekund dla pewnosci i wychodzi 1.5 minuty

co innego hibernacja, musialbym sprawdzic