Re: [WINNT] WXP...Czy to szybko?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] WXP...Czy to szybko?
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Tue, 7 Jul 2015 09:49:04 -0700 (PDT)
W dniu wtorek, 7 lipca 2015 18:43:04 UTC+2 użytkownik john Stuntman napisał:
> sprawdzilem ile to jest u mnie na dosyc masywnie uzywanym xp, sam bios po
> shutdown (ktory robir jrdnak bardzo rzadko bo hibernuje i jakos wlasciwie
> niegdy nie mam problemow) sie wyswietla 10 sekund, pozniej xp sie laduje 30
> sekund do pulpitu a jakies nastepne 30 sekund doczytuja sie programy z
> autostartu (dosyc niepotrzeban jak dropbox ktory sie skiepscil i trzeba
> wywalic)
> mozna dodac jeszcze z 20- sekund dla pewnosci i wychodzi 1.5 minuty
>
> co innego hibernacja, musialbym sprawdzic

dehibernacja zajmuje 30 sekund, moze trochke mniej - bios 10 sekund (pierwsze 5
sekund wlasciwie jest czarne dopiero pozniej bios pliancza przez 5 sekund, 7-10
sekund jest pozniej pierwsza faza dehibernacji taka z paskiem, pozniej 8-10
sekund driga faza
dehibernacji juz ta z oknami, razem z 28 sekund, bez biosu 18
mam jeszcze netbuka w windows 7 starter tutaj dehibernacja jest chyba nawet
szybsza, moze sprawdze