Re: [WINNT] WXP...Czy to szybko?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] WXP...Czy to szybko?
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sat, 4 Jul 2015 21:42:53 +0200

Użytkownik " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh> napisał w wiadomości 2n6md1d0ks5a.hzmmfqucrned.dlg@40tude.net">news:2n6md1d0ks5a.hzmmfqucrned.dlg@40tude.net...
Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą ACMM-033
naskrobał(a):

Jakoś już mi się nie chce do szybkich spraw używać elektromechaniki... Ale
używam i nie narzekam :)
Dobry czas, te 13 sekund?

[IMHO] Bardzo dobry.

Dzięki - czyli to byłby dobry kierunek - prosta próba, aby chociaż ocenić, czy maszyna po awarii ucierpiała (na szczęście padł tylko zasilacz, to wymieniłem, "nowa", a dokładniej z odzysku, jest też obudowa), czy będzie się nadawać do dalszego użytku. Na szczęście nie ucierpiała i już jest gotowa, złożona, aby tylko zainstalować już na niej właściwy system. Dla sprawiedliwej oceny, porty SATA chodziły w trybie IDE, ale zostawiłem po próbie, aby nie komplikować (Tak, wiem, że będzie o kilka/naście procent wolniej, ale to SATA1). Dysk SATA i tak pójdzie gdzie indziej, nie osiadł ostatecznie w maszynie. Płyta jest z Ultra Durable 2 (GA-P35-DS3 z powiedzmy, najnowszym BIOSem), RoHS. Na lata.

Docelowo zamierzam, gdzie się da, zmienić dyski na SSD, one nie opłacają się tylko w bardzo starych maszynach, gdzie zysk na czasie nie jest taki widowiskowy, jak w maszynach nowszych. Ale i na PIII-500 MHz 384RAM różnica czasów na korzyść SSD jest wyraźnie zauważalna.

896510439 896126048 222478125 222478457 814605444