Re: [WINNT] Gdzie?:Podstawowe Programy Windows Live... (XP SP3)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Gdzie?:Podstawowe Programy Windows Live... (XP SP3)
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Thu, 7 May 2015 03:35:54 +0200

Użytkownik "ACMM-033" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości news:mie9k4$cgf$1@node1.news.atman.pl...

Użytkownik "ACMM-033" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości news:mie97p$c2u$1@node1.news.atman.pl...
(...)
Dziuęki za linki, już zaciągam pliki, przepraszam za literówki, ale nie mam ich siły tylu poprawiać... (ortografię znam i z większością wygrałbym conajmniej o długość stadionu, gdyby był konkurs - gdyby nie tre literówki)

Już mam pliczki, za dnia się z tym obrobię, jak odpocznę po tancach z maszynami.
Jeszcze raz dzięki, bardzo mi się to przyda.

Tak więc, włożyłem ten większy plik, WLE, nie było na liście SL, więc aby łyknęło (jak się nie zaznaczy nic, to nie zaliczy instalacji), założyłem Bezpieczeństwo rodzinne, Microsoft Update nie pyszczy już. SL chyba już z MU przyszedł więc właściwy, choć na TVP nie było takiego zasobu, ale dość szybko znalazłem film Silverlight na TVN Player, odtwarza galanto, wyciągnąłem właściwości SL (PPM) i pokazało:
Microsoft Silverlight

Version: 5.1.30514.0

(c) 2014 Microsoft Corporation. All rights reserved.

Więc chyba jest dobrze. Przytrzymam jednak instalkę SL, bo skoro WU zostało rozpieprzone, to każdy ułamek się przyda, zrzucę na płytkę i wypalę.

Jeszcze raz dzięki, problem rozwiązany!

--
Spamerzy: 814605413 222768000 616285002 845383900 224093185
(będzie ich więcej, gdy zadzwonią)

(jeśli tekst będzie rozpieprzony, to tak się zrobiło po przeklejeniu informacji z odtwarzacza SL.)