Re: [WINNT] Gdzie?:Podstawowe Programy Windows Live... (XP SP3)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Gdzie?:Podstawowe Programy Windows Live... (XP SP3)
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Wed, 6 May 2015 17:11:41 +0200

Użytkownik "Wiktor S." <ciach4security> napisał w wiadomości news:mibkbg$dv5$1@usenet.news.interia.pl...
Podsumowując - WLE w wersji XP, pełny plik, nie instalator webowy,
polski. Dokładnie i tylko to.

Mam plik o nazwie wlsetup-all-2009-pl.exe, wersji wewnętrznej 14.0.8117.416 i rozmiarze 139 008 848 B

O! To chyba to właśnie. Zgadza się, czternastka, bo wyższe znajdowałem, ale odmawiały instalacji (nie zawsze było wyraźnie zaznaczone, pod co są). Udało mi się jednoznacznie ustalić, że czternastka, to max co mi wejdzie. Byłbym wdzięczny za linka, bądź przesyłkę, pomny, że WU dla XP może się do reszty rozjechać (już nie ma kontrolki, wchodzi dopiero w tle z usługi WU, kontrolka MU jest na miejscu) zbieram powoli do kupy poprawki i może sobie je zintegruję z obrazkiem. Skrzynka przez reply o pojemności bez ograniczeń, przesyłka max 100 MB, skrzynka na @hot kropka pl z loginem jak tu ma 2GB, przesyłka z WWW 100 MB, przesyłka mailem do wielkości skrzynki (przelatywały już 700MB obrazki ISO)

Dziękuję za dwa głosy w temacie, które otrzymałem tutaj na grupie.

--
Spamerzy: 814605413 222768000 616285002 845383900 224093185
(będzie ich więcej, gdy zadzwonią)