[WINNT] Gdzie?:Podstawowe Programy Windows Live... (XP SP3)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Gdzie?:Podstawowe Programy Windows Live... (XP SP3)
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Tue, 5 May 2015 17:13:41 +0200
Czołem!
Od rana siedzę, przepytuję Wujaszka Gugla na wszelkie możliwe sposoby i kicha. Rzecz wyszła z Windows Update, w którym zdjęto oficjalną kontrolkę Windows Update, aby ją wciagnąć (i za nią guglowałem i nic, zero kompletne, na szczęście działa usługa WU i kontrolka pojawia się z poprawkami), trzeba odczekać, aż część poprawek spłynie w tle. Po wielkich bojach w postaci m.in. kłopotów z pobraniem poprawek, w czym okazało się, że aktywnie przeszkadzał Avast, nie alarmował, a udupiał transfery pod koniec, szczęśliwie, szybkie łącze, to wiele czasu nie zdechło. Po wyłączeniu chwilowym ochrony poprawki zeszły, kilka trzeba było nacudować ręcznie, ale w końcu doszło do końca, został mi tylko pakiet jwt, "kontrolka" się uruchamia, by po kilkunastu sekundach wypierniczyć się z błędem. W tym pakiecie jest Silverlight, inny niż z WU, potrzebny mi do pewnych zawartości w sieci. Poprawkę 928416 zaznaczyłem do ukrycia - jej błąd informuje, że zainstalowano już nowszą wersję. Przeszukanie sieci w ogromnej ilości miejsc prowadzi do linku lokalizującego zasób na serwerach M$, ale tamże plują komunikatem 404, który wiadomo, co oznacza. Dają się znaleźć sporadycznie np. pojedyncze elementy typu WLM, czy Messenger, gdzie uruchamia się "wstępniak", ale on tak samo pyszczy o błędzie. Wszystkie wersje językowe prowadzą do 404... Moje pytanie jest więc takie, o odpowiedź na co z uprzejmością się zwracam - gdzie mogę znaleźć POLSKĄ wersję PEŁNĄ instalatora tejże paczki? Wg szukania w necie jeden z jej aliasów to Windows Live Essentials 2009, numery wyższe są jak najbardziej dostępne, ale się u mnie nie uruchamiają. Uprzedzając "pytania dodatkowe" - tu, gdzie tego potrzebuję jest I POZOSTANIE WinXP, potrzebuję tej dokładnie wersji WLE. Na pytania i sugestie "na chuj?/po co?", "zainstaluj W7, albo wyżej", stary system, wirusy ci powłażą, itp. nie odpowiem, odrzucam je już teraz. Przepraszam za to niesympatyczne zastrzeżenie, wiedząc, że dyskusja może szybko zejść na tematy moralne, i/lub advocacy, chcę tego uniknąć, pytając o konkret. Podsumowując - WLE w wersji XP, pełny plik, nie instalator webowy, polski. Dokładnie i tylko to.

--
Numery telespamerów: 814605413 222768000 616285002 845383900
(będzie ich więcej, gdy zadzwonią)