Re: [WINNT] Jaki program do przenoszenia plików między dyskami w Windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jaki program do przenoszenia plików między dyskami w Windows7?
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: 13 Mar 2015 19:00:03 GMT
sTav <marmro9@beztego.o2.pl> wrote:
> Użytkownik "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl> napisał w
> wiadomości mdv4i9.6s8.1@pb2004.pl">news:mdv4i9.6s8.1@pb2004.pl...

> Można zostawić folder Program Files, zrobić folder Program Files na
> dowolnej partycji (nawet FAT32) i tam instalować (a także przenieść)
> większość doinstalowanych programów..

Co do instalacji zgoda. Przeniesienie już zainstalowanych jednak
najlepiej jest wykonywać poprzez deinstalację i ponowną instalację w
miejscu docelowym. FAT32 także jest złym pomysłem.

> Znakomita większość instalatorów pozwala wybrać ścieżkę do instalacji.
> U mnie (w Vista) w systemowym Program Files jest tylko to co wrzucił
> instalator systemu, + słownie 3 programy
> które nie oferowały wyboru. Cały folder C:\Program Files zajmuje około
> 300MB

Instalując w niedomyślnej lokacji trzeba tylko pamiętać o jednej rzeczy.
Niektóre starsze programy mogą wtedy nie działać prawidłowo na
domyślnych obniżonych uprawnieniach.

--
Piotr Borkowski