Re: [WINNT] Problem z junctions

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z junctions
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: 13 Mar 2015 19:00:03 GMT
sTav <marmro9@beztego.o2.pl> wrote:
> Użytkownik "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl> napisał w
> wiadomości mdv4ue.6s8.1@pb2004.pl">news:mdv4ue.6s8.1@pb2004.pl...

> Znam. Kiła! - Nie obsługuje no-english editions, a wersja 1.0 z
> suorceforge wali się po kilkunastu minutach mielenia z błędem w line:
> 2542 (brak zadeklarowanej zmiennej czy coś...)

Tak jak napisał autor obsługuje tylko trzeba dostosować plik
DefaultJunctions.ntj i skrypt AutoIt. Plik exe to tylko wrapper skryptu
JunctionBox.au3

> Dlatego prosiłem o zrzut z Vista/7 PL W angielskich nie ma w ogóle
> "junctions" do "Moje obrazy", "Moja muzyka", "Dane aplikacji" itd.

Mylisz kierunek. Zlokalizowana jest tylko nazwa junction pointu.
Właściwe foldery w każdej edycji językowej mają angielskie nazwy.
Tak więc przykładowo linijkę:
Application Data=AppData\Roaming
zmieniasz na
Dane aplikacji=AppData\Roaming
Podobnie w skrypcie Autoit angielskie nazwy musisz zamienić na polskie.

--
Piotr Borkowski