Re: [WINNT] Jaki program do przenoszenia plików między dyskami w Windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jaki program do przenoszenia plików między dyskami w Windows7?
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sun, 15 Mar 2015 17:52:24 +0100

Użytkownik "artiun" <artiun@spam.wp.pl> napisał w wiadomości news:5503bc32$0$2200$65785112@news.neostrada.pl...
brawo, a potem się pytają za co? Siedział i pił kawę :) To prawda. Jeśli

Oj, ja muszę z kawą ostrożnie, coby mi ciśnienia nie podniosła,
Choć taką z mleczkiem, to i chętnie :)

ktoś się podejmie i trochę porobi w tym fachu, to będzie pił kawę (lub bzykał minfetki, bez obaw mężowie nic nie wiedzą). Czekam tylko na kawały -

bzykać... ze względu na ciśnionko też muszę się wstrzymać.
Więc wszelka golizna, to z kompa, albo późno wieczorem na TVN Turbo :)

ja to informatyk miast listonosza :)))

Każdy zawod jest dobry, jeden naprawi komputer, jak ja właśnie, padła mi duża maszyna w piątek, nagle i za psi chuj nie chce wstać, dysk przełożony do zapasowego i... nie, nie STOP 7B, ładuje się, ale myszy i klawy nie ma. Drugi zaprojektuje program, trzeci przyniesie widokówkę od cioci z Olsztyna, co pojechała na wakacje nad Balaton. A kawał? Chwali się staruszek - ja uprawiam seks 3 godziny 15 minut i 3 sekundy! -Jak to dziadku!? -15 minut się rozbieram, trzy sekundy dymam i 3 godziny mnie reanimują...

--
Biorę udział w projekcie SamKnows, jeśli masz szybkie łacze i chcesz
dołączyć, kliknij obok... I participate in the SamKnows project, if you