Re: [WINNT] Jak czytać nagłówki spamu?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak czytać nagłówki spamu?
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Thu, 12 Mar 2015 15:24:57 +0100

Użytkownik "Mark" <tenchi@pnet.pl> napisał w wiadomości news:mdi52q$cb4$1@node1.news.atman.pl...

Co może zrobić operator temu highletter-owi?
Może zerwać z nimi umowę o p0rowadzenie konta.

Tylko, że takich "highletterów" jest cała masa i chyba tylko pozostaje jakiegoś Bayesa nakarmić... Bo szukać za każdym razem od nowa, kto kogo gdzie z kim poco i dlaczego, to zesrać się można. Ale, jak się nie będzie ubijać, to będą srać... Jakiś niezbyt dawny czas temu przychodziły mi dziwne śmieci z jednegoi z IP Vectry, wskazującego na ich klienta. Kilkukrotne zgłoszenie poszło na Berdyczów... A spamy ustały same po jakimkś czasie... Już bez dodatkowego "molestowania" Vectry.

... A tak sobie pomyslałem... a może każdemu podsyłać ten link?
http://spamerom.gourl.org, zrobiłem ten alias 7-8 lat temu i nadal działa...

--
Biorę udział w projekcie SamKnows, jeśli masz szybkie łacze i chcesz
dołączyć, kliknij obok... I participate in the SamKnows project, if you