Re: [WINNT] Jak czytać nagłówki spamu?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak czytać nagłówki spamu?
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Thu, 12 Mar 2015 15:05:19 +0100

Użytkownik "Mark" <tenchi@pnet.pl> napisał w wiadomości news:mdfa05$9s5$1@node1.news.atman.pl...
Niby jest link na dole do wypisania się, ale za diabła nie wiem co on właściwie zrobi po wpisaniu tam mojego majla
(http://highletter.com/1/unsub.do?e=login_konta@op.pl&m=141010)
Po prostu potwierdzi że konto jest aktywne i uważnie czytasz listy a co za tym idzie warto wysłać ci jeszcze więcej spamu. :>

W rzeczy samej. Stąd jeśli już, to macam takie adresy jedynie wtedy, gdy mogę w tamte miejsca powstawiać np. adres spamera jakiegoś, zamiast swój... np. pewnej Wiktorii z Kijowa, wiecie o którą mi chodzi? :) Tak samo dość chętnie łapię maile typu "zaloguj się na konto w banku i podaj pin, oraz CVV", etc. Nie muszę dodawać, że karmię takie stronki wyłącznie fałszywymi danymi? :)

Jeśli chcesz możesz zgłosić ten spam na któryś z tych adresów abuse@kvchosting.com lub webmaster@kvchosting.com

Jest pewność, że to "ten adres co trzeba", a nie kolejny harvester?
Kiedyś (ojoj, z 10 lat będzie, jeśli nie bardziej...), FW zameldował mi mass-flooding, czy jak to się nazywa, na różne porty w systemie. W ciągu pół godziny chyba coś koło 12 tysięcy prób pakietem SYN bodajże. Wyśledziłem adres, znalazłem w RIPE kto jest adminem, napisałem, to odpowiedź była (ceni się, że nie przemilczał), sieć chyba ICPNet, admin chyba p. Cezary nazwiska nie pomnę, mentalnie w stylu chuj ci w dupę, mam to gdzieś, mass-flooding to przecież nic takiego, każdemu wolno. Dobrze, ze FW mi tego nie puścił, bo mogłem mieć nieciekawie. A tak, to jedynie lampka SDI leciutko pomrygiwała kilka(naście) razy na sekundę, a ja mogłem normalnie korzystać z sieci. Zestaw - NT4 i KPF2.1.5. Zapamiętałem to sobie i jak mi zaproponują zakup łącza, czy innych usług, to uzależnię to od wytłumaczenia się z braku właściwej reakcji na zgłoszenie.

--
Biorę udział w projekcie SamKnows, jeśli masz szybkie łacze i chcesz
dołączyć, kliknij obok... I participate in the SamKnows project, if you