Re: [WINNT] Jak czytać nagłówki spamu?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak czytać nagłówki spamu?
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Mon, 09 Mar 2015 20:15:00 +0100
Dostałem też majla niby z poczty polskiej:

From - Mon Mar 09 20:05:39 2015
Date: 6 Mar 2015 14:32:25 -0000
To: ja@wp.pl
Subject: Powiadomienie przesyłki
From: Poczta Polska <Polska395@poczta-polska.pl>

"Szanowny kliencie,
Pakiet został wysłany przez Amazon Inc dniu 06.03.2015 i płatności dla tej przesyłki jest zakończona. Faktura została stworzona dla tej płatności, w tym podatków i opłat przewozowych.
Musisz oprogramowania PDF do przeglądania fakturę.
Proszę zobaczyć _faktury płatności tutaj_.
Poczta Polska
*** To jest email został wygenerowany automatycznie. Nie odpowiadaj na ten e-mail ponieważ poczta nie jest monitorowany ***"

Wcześniej był majl z inną fakturą ale w linku obu jest skrót _http://www.red1.ecmeng.c_o_m/_ który prowadzi do: _http://www.jbp.dekalog.pl/guppy/pages/Faktura.p_d_f.e_x_e_, stronka "Jednoci Braci Polskich z Wrocławia"

hmm.. ciekawe :)

Wysłałem im majla że ktoś chyba włam im zrobił,
Odpowiedzi od soboty zero, strona widzę leży :) pewnie sprzątają.

Pozdrawiam.

--
Irokez