Re: [WINNT] Jak czytać nagłówki spamu?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak czytać nagłówki spamu?
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Thu, 12 Mar 2015 14:51:46 +0100

Użytkownik " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh> napisał w wiadomości news:l9ki3htippip.dlshdm83p2h7$.dlg@40tude.net...
Bardziej mi to na reklame wygląda niz spam.
Zakładając konto na portalu podpisałeś zgode na otrzymywanie reklamy w
zamian za bezpłatne konto, dotyczy to równiez wysyłki poczty z doczepina
stopka reklamową w każdym twoim mailu do innych.

... To dlaczego, mimo, że w portalu mam 3 konta, to gówno mi przychodzi tylko na jedno? To nie są reklamy od operatora skrzynki! Rzeczywiście, predzej od jakiegoś podejrzanego portalu, z którego nawet nie idzie wypisać sie (np. www.wpiszsie.pl - maile do admina skutkują zwrotką o nieistniejącym adresie), który w dupie ma polityke prywatności. Z tego, co zdążyłem się zorientować, zachodzi tu ordynarny handel adresami email, co ponoć jest dozwolone w przypadku firm, czego jednak jakaś tam firma nie sprawdza i srają równo po prywatnych. Klikać na link "wypisz" nie ma sensu, bo to conajmniej nieczego nie da, a tylko może pogorszyć. Mnie się już nawet czarna lista zapełniła u operatora. Zastanawiam się czasem, czy nie odpisywać im uwag typu "chuj ci w dupę", czy "spierdalaj pizdo", ale nie mam pewności na 100%, czy adres nadawcy, korelujący zresztą z treścią, nie znalazł się tu na zasadzie, że oferent pchnął to firmie spamerskiej, a ta rozesłała po ludziach, czy wysłał to bezpośrednio z zakupionej listy adresów.
Jedynie co robię, to regularnie karmię antyspam.
Przypuszczam, że ktoś cwany znalazł dziurę w przepisach i rzyga ludziom po skrzynkach. Bo to jest całkiem umyślne działanie.

--
Biorę udział w projekcie SamKnows, jeśli masz szybkie łacze i chcesz
dołączyć, kliknij obok... I participate in the SamKnows project, if you