[WINNT] Windows nie widzi konkretnej sieci

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows nie widzi konkretnej sieci
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 28 Jan 2015 00:06:12 GMT
Witam

Taki problem, nie za bardzo mam teraz czas googlować, nie mam pojęcia jak
to ugryźć.
Laptop z Vista Home Premium, z kartą wifi Realtek RTL8187B Wireless
802.11g 54Mbps
Dziwna sprawa, zwykle po przyjeździe z miejsca A do miejsca B, gdzie jest
router Neti - NetiaSpot, nie można się połączyć z wifi. Dziwne jest to,
że system widzi kilkanaście innych sieci, które sieją w okolicy, a tej
najważniejszej - nie. Dopiero kombinacje z kilkukrotnym restartem routera
i komputera pomagają.
Wydaje mi się, że to problem z systemem, bo spróbowałem dzisiaj, gdy
problem znów wystąpił odpalić lapka z live linuksa pod którym ta sieć
była od razu widoczna i się połączyło.
Problem ostatnio zaczął pojawiać się częściej - już teraz nawet bez
wcześniejszej migracji z A do B - po prostu po włączeniu, czy
odhibernowaniu nie ma sieci.
Da radę zrobić jakiś "skrót" wymuszjący łączenie się z konkretną siecią
nawet jak  jej nie wykrywa?
Coś tam grzebałem w ustawieniach sieci wifi, nawet przydzielałem w
routerze stałe IP dla tego komputera, ale dalej to samo.
Sterowniki były przeinstalowywane.