Lista winnt@man.lodz.pl
[Lista archiw贸w] [Inne Listy]

Re: [WINNT] Pagefile i SSD

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Pagefile i SSD
From: "marfi" <marfi燖bb.onet.pl>
Date: Fri, 5 Dec 2014 11:48:51 +0100
U偶ytkownik "OMSON" <omson@interia.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:m5rr7q$2fh$4@usenet.news.interia.pl...
Lapidarne pytanie - ustawiacie plik wymiany na dyskach SSD czy talerzowych? Mam Samsunga 850 Pro 128GB (OS) i SEAGATE Barracuda 3TB ST3000DM001 (na dane).

IMO nie ma znaczenia je偶eli masz du偶o pami臋ci RAM (du偶o znaczy wi臋cej ni偶 zazwyczaj potrzebujesz). Mia艂em na SSD potem przenios艂em na HDD bo na SSD zrobi艂o si臋 ciasno - nie zauwa偶y艂em r贸偶nicy w dzia艂aniu.

Je偶eli obawiasz si臋 starych porad, kt贸re twierdz膮, 偶e plik wymiany zabije Ci SSD to po prostu monitoruj ilo艣膰 zapisanych danych na SSD i sam oce艅.

Np. u mnie na systemowym dysku po 20 miesi膮cach ilo艣膰 zapisanych danych to ~2,62TB Na dysku SSD na kt贸rym pracuj膮 3-4 maszyny wirtualne po podobnym czasie to ~8,66TB

--
marfi

<Pop. w W膮tku] Aktualny W膮tek [Nast. w W膮tku>