[WINNT] Składnia NET USE

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Składnia NET USE
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Fri, 5 Dec 2014 08:17:36 +0100
Witam.
Mam problem z uzyciem polecenia net use w systemie windows7x64.
W linii poleceń lub w PowerShell piszę sobie:
net use f: \\192.168.2.205\public 123456789 /USER:user /persistent: yes
/savecred
w odpowiedzi otrzymuję komunikat "Użyto nieprawidłowej wartości" i zasób
nie jest mapowany.
No to próbuję wyeliminować błąd eliminuje z linii /persistent i /savecred,
zasób jest mapowany ale tylko do pierwszego restartu a mnie zalezy na
stałym mapowaniu. No to wracam do wpisywania, i stosuję tylko /savecred a w
odpowiedzi otrzymuję "Zostało użyte polecenie o sprzecznych przełącznikach.
Dostępne są dalsze informacje Pomocy; aby je uzyskać, wpisz NET HELPMSG
3510." Niestety po wpisaniu NET HELPMSG 3510 dostaję komunikat "Zostało
użyte polecenie o sprzecznych przełącznikach" - czyli w ten sposób wygląda
ten komunikat, niestety dalszego wyjaśnienia w jaki sposób użyć /savecred
nie ma :(
No to w końcu jak wygląda składnia (poprawna) net use z zapisaniem na stałe
mapowania zasobu?

Zasób istnieje, jest dyskiem w NAS, prawa do odczytu i zapisu są
poustawiane prawidłowo, moge się do niego dostać poprzez otoczenie
sievciowe i nie zgłasza żadnych błędów, ale mnie zalezy na podmapowaniu pod
konkretną literę w systemie i żeby mi tak zostało po restarcie systemu.
Program który bedzie na tym używany nie potrafi inaczej okreslić sobie
ścieżki jak poprzez literke dysku i katalog w nim zawarty.
Poprosze o jakąś konstruktywną pomoc. Dodam że sprawdzane to było na dwóch
niezaleznych komputerach z takim samym systemem, efekt powyżej.

--
...::: WISKOLER :::...
Nowy Rok 1945. Prezydent Roosevelt wysyła telegram do Stalina "Obyśmy w