Re: [WINNT] Składnia NET USE

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Składnia NET USE
From: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>
Date: Fri, 05 Dec 2014 11:02:07 +0100
Dnia 05-12-2014 o 09:46:14 ...:::WISKOLER:::... <jvfxbyre@burgh.rh> napisał(a):

A sprawdź co się stanie, jeśli w linii poleceń napiszesz tak:
net use f: \\192.168.2.205\public /persistent:yes /savecred
Wpisanie net use f: \\192.168.2.205\public * /persistent:yes
spowodowało zapytanie o hasełko (prawidłowo) i przypisanie zasobu, po
restarcie zasób był mapowany bez przeszkód (i już się ucieszyłem).
Wykonanie net use g: \\192.168.2.205\video /persistent:yes /savecred
zamapowało zasób bez pytania o hasełko (dziwne) ale niestety po restarcie
pokazał się w traju napis o niemożności podłączenia do dysków zdalnych. W
oknie Komputer oba dyski miały czerwony krzyżyk, natomiast kliknięcie na
każdy z nich spowodowało podłączenie ich i wyswietlenie zasobu bez monitu o hasło (a było tak poprzednio). I teraz nie wiem czy rozwiązałem problem czy
nie?

Mam tak na kilku stacjach - i jakoś z tym żyję. Użytkownicy zostali poinstruowani o ewentualnej konieczności kliknięcia w "dysk z krzyżykiem".

--
Brak sygnaturki.