[WINNT] Windows 8.1 - jak parować urządzenia z PINem?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows 8.1 - jak parować urządzenia z PINem?
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Thu, 04 Dec 2014 21:59:02 +0100
Witam,

Dziwacznie ten system działa. Znajduję mój komputer w telefonie (Android 5). Wybieram opcję parowania (w telefoni). Telefon generuje automatycznie PIN. Windows widzi, że jakieś urządzenie chce się sparować więc zezwalam na to. Ale Windows nie wyświetla okienka, gdzie ten PIN mógłbym wpisać! No i nie da się sparować obu urządzeń.

Dla testów sparowałem telefon z innym telefonem. Tam okienko pozwalające na wprowadzenie PINu pojawia się i można sparować oba urządzenia.

Nie bardzo wierzą, że M$ nie oprogramował parowania urządzeń do końca. Dlatego chciałbym spytać - jak tego dokonać?

--
Pozdrawiam,
Marek