Re: [WINNT] Składnia NET USE

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Składnia NET USE
From: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>
Date: Fri, 05 Dec 2014 09:13:10 +0100
Dnia 05-12-2014 o 08:17:36 ...:::WISKOLER:::... <jvfxbyre@burgh.rh> napisał(a):

Witam.
Mam problem z uzyciem polecenia net use w systemie windows7x64.
W linii poleceń lub w PowerShell piszę sobie:
net use f: \\192.168.2.205\public 123456789 /USER:user /persistent: yes
/savecred
w odpowiedzi otrzymuję komunikat "Użyto nieprawidłowej wartości" i zasób
nie jest mapowany.
No to próbuję wyeliminować błąd eliminuje z linii /persistent i /savecred,
zasób jest mapowany ale tylko do pierwszego restartu a mnie zalezy na
stałym mapowaniu. No to wracam do wpisywania, i stosuję tylko /savecred a w odpowiedzi otrzymuję "Zostało użyte polecenie o sprzecznych przełącznikach.
Dostępne są dalsze informacje Pomocy; aby je uzyskać, wpisz NET HELPMSG
3510." Niestety po wpisaniu NET HELPMSG 3510 dostaję komunikat "Zostało
użyte polecenie o sprzecznych przełącznikach" - czyli w ten sposób wygląda
ten komunikat, niestety dalszego wyjaśnienia w jaki sposób użyć /savecred
nie ma :(
No to w końcu jak wygląda składnia (poprawna) net use z zapisaniem na stałe
mapowania zasobu?

Generalnie to między /persistent: a YES nie powinno być spacji...
A ja i tak wstawiam .BAT do autostartu.

A sprawdź co się stanie, jeśli w linii poleceń napiszesz tak:
net use f: \\192.168.2.205\public /persistent:yes /savecred

System zapyta o nazwę użytkownika i hasło - i teoretycznie po restarcie powino być dobrze.
--
Brak sygnaturki.