Re: [WINNT] Składnia NET USE

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Składnia NET USE
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Fri, 5 Dec 2014 09:46:14 +0100
Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą Sławek
Maculewicz naskrobał(a):

> Generalnie to między /persistent: a YES nie powinno być spacji...
> A ja i tak wstawiam .BAT do autostartu.
Nie uzywam spacji przed YES, źle przepisałem, pluszek się omsknął.

> A sprawdź co się stanie, jeśli w linii poleceń napiszesz tak:
> net use f: \\192.168.2.205\public /persistent:yes /savecred
Wpisanie net use f: \\192.168.2.205\public * /persistent:yes
spowodowało zapytanie o hasełko (prawidłowo) i przypisanie zasobu, po
restarcie zasób był mapowany bez przeszkód (i już się ucieszyłem).
Wykonanie net use g: \\192.168.2.205\video /persistent:yes /savecred
zamapowało zasób bez pytania o hasełko (dziwne) ale niestety po restarcie
pokazał się w traju napis o niemożności podłączenia do dysków zdalnych. W
oknie Komputer oba dyski miały czerwony krzyżyk, natomiast kliknięcie na
każdy z nich spowodowało podłączenie ich i wyswietlenie zasobu bez monitu o
hasło (a było tak poprzednio). I teraz nie wiem czy rozwiązałem problem czy
nie?

Z *.BAT nie chcę kombinować bo już mi raz nie wyszło. Próbowałem podłączyć
z jednego komputera dysk do drugiego i mimo że zasób był dostępny z
wszelkimi uprawnieniami to logowanie nie wychodziło, prawdopodobnie
wcześniej był łączony dysk niż wstawała sieć, a instalowanie dodatkowego
programu do opóźnienia wykonywania skryptu to mni się troche nie
uśmiechało. Dlatego zapadła decyzja (moja jednostronna, użyszkodnik jeszcze
o tym nie wie) o zakupie dysku NAS i za jego pomoca chce zrealizować dostęp
do katalogów dla programu.

--
...:::WISKOLER:::...
Szybkościomierz samochodu Bormanna pokazywał 80 km/h. Obok szedł Stirlitz