Re: [WINNT] Win 8 - uhhhhh

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 8 - uhhhhh
From: atm <_@vp.pl>
Date: Sun, 16 Nov 2014 21:40:00 +0100

A przy okazji, Microsoft świetnie "zacheca" do przesiadki na nowsze
wersje Windowsa. Ludzie nie chca po dobroci? To i tak sie przesiada:
http://pclab.pl/news60565.html
Choc jesli DX12 wplynie tylko na wydajnosc to spokojnie bede mogl
pozostac na DX11 w W7.

MS-owi marzy sie, ze co rok bedzie nowa wersja systemu a za
(przymuszony) oczywiscie upgrade bedzie zgarniac kase. Czyli model w
jakim dziala mniej wiecej abonamentowe oprogramowanie antywirusowe.

I ja ich rozumiem, ale niech powiedza wszystkim "od teraz za abonament
na aktualizacje windowsa placi sie tyle a tyle, kto nie chce, po roku od
zakupu systemu zostaje bez aktualizacji"

Wiesz, wlasciwie moglbym spokojnie "podazac ta droga" jednak w duzym stopniu sprawa rozbija sie o sterowniki. Co z tego, ze sprzet pocignie jeszcze ze 2-5 nastepnych wersji Windowsa jesli nie bedzie sterownikow dla posiadanych urzadzen lub te, ktore w pakiecie zaoferuje MS beda dzialy kulawo (to byl dla mnie glowny powod powrotu do W7).