Re: [WINNT] Win 8 - uhhhhh

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 8 - uhhhhh
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sun, 16 Nov 2014 15:27:10 +0100
Dnia Sun, 16 Nov 2014 15:14:47 +0100, mr misio de grizzly napisał(a):

> No nie wiem, do chyba wersji 14? 16? bazowali o ile pamietam na nie-stable.
>
> Dopiero od 17? zapowiedzieli, ze mint bedzie bazowal na stable.

Aaa, ty się pytałeś czy kolejne edycje Minta są oparte na pakietach
stable Debiana. Trudno mi powiedzieć bo oficjalnie Mint jest oparty na
Ubuntu więc będzie  powielał wybory teamu od Ubuntu. Ale IMO było by
dziwne gdyby czy Ubuntu czy Mint opierali się na pakietach unstable. To
są distro dla szarego zjadacza bitów który nie odróżnia dysku od
dyskoteki, dla którego terminal to wynalazek diabła i któremu *musi*
wszystko działać bez zacięć od pierwszego odpalenia.
--
Jacek