Re: [WINNT] Win 8 - uhhhhh

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 8 - uhhhhh
From: atm <_@vp.pl>
Date: Sun, 16 Nov 2014 11:08:34 +0100
On 2014-11-16 10:56, Jacek Maciejewski wrote:
Dnia Sun, 16 Nov 2014 00:22:27 +0100, mr misio de grizzly napisał(a):

W dniu 15.11.2014 o 23:32, 2late pisze:
On 15/11/2014 19:24, mr misio de grizzly wrote:

Windows 8.0 po instalacji...

...pobiera 1 GB aktualizacji obowiazkowych - sztuk 108.

A gdzie tam jeszcze update do 8.1 ;)

To tak informacyjnie jakby ktos mial nie-przyjemnosc reinstalacji ;)

Jeden sukces za to, udalo mi sie zaktualizowac XP 32-bitowe do ósemki
64-bitowej.

1,2 GB poprawek do Win 8.0 64-bit pobrane i zainstalowane.

Teraz aktualizacja do Win 8.1 - jedyne 3,6GB ;)

W sumie to już 4,8GB. Ale pewnie dojdzie do 6GB jak już zaktualizuje
zaktualizowany do win 8.1 windows :)

Przed toba Windows 8.1 Update 1

Chwilowo sie obrazilem na Mikrosyfa.

Po zaciagnieciu 8.1 ze sklepu wystawil mi komunikat, ze nei mozna
zainstalowac i uj.

Wszystko co na necie pisza, to ... "zrob jeszcze raz wszystko od poczatku"

:>

Wzruszyłem się. Biedaczysko, LOL. Przejdź na linuksa :) Co cię trzyma przy
MS?? (no wiem że jest parę rzeczy które mogą trzymać ale czy ciebie muszą?)

Hehe Linux. Mowia Ubuntu jest taki sliczniutki i prosciutki.
Ok, stwierdzilem sprawdze. Probowalem go zainstalowac na laptopie obok Visty. Setup dochodzil do momentu kiedy wybieralem instalacje obok, klikalem OK i...czarny ekran. Po nacisnieciu dowolnego klawisza restart w Windowsie. No i juz na tym etapie zaczyna sie grzebanie w sieci co zrobic zeby udalo sie go zainstalowac. Po rozwiazaniu problemu - zmiana grupy roboczej... nie wiem, moze sa odpowiednie nakladki, narzedzia, to moj w zasadzie pierwszy kontakt z Linuxem. Jednak jesli Cannonical chce walczyc z Windowsem to ich produkt musi byc w przynajmniej zblizonym stopniu latwy w obsludze. Zatem to co znalazlem to edycja pliku, wpisanie recznie grupy, ale plik jest zabezpieczony przed modyfikacja itd. A wszystko to w imie "niewiadomoczego". Bo sterownikow malo, programow malo, gier malo, konfiguracja przynajmniej dla kogos kto od lat siedzi w Windowsie trudna i zakrecona.