Re: [WINNT] Win 8 - uhhhhh

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 8 - uhhhhh
From: mr misio de grizzly <mrmisiodegrizzly-news@termo-i-pile.com>
Date: Sun, 16 Nov 2014 11:11:50 +0100
W dniu 16.11.2014 o 11:08, atm pisze:

Hehe Linux. Mowia Ubuntu jest taki sliczniutki i prosciutki.
Ok, stwierdzilem sprawdze. Probowalem go zainstalowac na laptopie obok
Visty. Setup dochodzil do momentu kiedy wybieralem instalacje obok,
klikalem OK i...czarny ekran. Po nacisnieciu dowolnego klawisza restart
w Windowsie.
No i  juz na tym etapie zaczyna sie grzebanie w sieci co zrobic zeby
udalo sie go zainstalowac. Po rozwiazaniu problemu - zmiana grupy
roboczej... nie wiem, moze sa odpowiednie nakladki, narzedzia, to moj w
zasadzie pierwszy kontakt z Linuxem. Jednak jesli Cannonical chce
walczyc z Windowsem to ich produkt musi byc w przynajmniej zblizonym
stopniu latwy w obsludze. Zatem to co znalazlem to edycja pliku,
wpisanie recznie grupy, ale plik jest zabezpieczony przed modyfikacja
itd. A wszystko to w imie "niewiadomoczego". Bo sterownikow malo,
programow malo, gier malo, konfiguracja przynajmniej dla kogos kto od
lat siedzi w Windowsie trudna i zakrecona.

Ubuntu omijam. Jakoś tak. Zawsze mialem problemy. Co dziwne, z Xubuntu czy Kubuntu - nie mialem. A przeciez bazą jest Ubuntu.

Jaki U chciales instalowac i na jakim lapku?

Jak polegles przy 64-bit sprawdz wersje 32-bit. I ja w sumie polecam od razu Kubuntu :)

Ewentualnie Linux Mint :)

--
Mr Misio De Grizzly Casual Player PC/PS3 Howgh!

http://fb.com/termopilecom