Re: [WINNT] Windows 7 64-bit: aktywacja na nowym dysku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 7 64-bit: aktywacja na nowym dysku
From: JD <jacek3d@gmail.com>
Date: Wed, 22 Oct 2014 08:31:02 +0200
W dniu 2014-10-22 06:41, z pisze:
W dniu 2014-10-21 o 11:44, JD pisze:
Nie wiem o co chodzi, ale te dwa dyski mam nadal w tym samym kompie.

Być może nie restartowałeś komputera od czasu podłączenia :-)

Mi się wysypał nowy wspaniały win8 (taki test robiłem)

Do poczytania tu:
https://lists.man.lodz.pl/pipermail/pecet/2014/04/msg00171.html

Nie wiem co wy tam za teorie snujecie,
nie chce mi się czytać.
Podpiąłem dysk SSD, zainstalowałem załączone oprogramowanie,
sklonowałem, ustawiłem partycję jako aktywną, wyłączyłem komputer,
przepiąłem kable sata między starym a nowym i włączyłem zasilanie.
Komputer wystartował z SSD. Komputer na noc wyłączam
i codziennie uruchamiam. Stary dysk sformatowałem i mam dodatkowe 250gb.

--
Pozdrawiam
JD