Re: [WINNT] Windows 7 64-bit: aktywacja na nowym dysku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 7 64-bit: aktywacja na nowym dysku
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 25 Oct 2014 23:14:47 +0200
Dnia Sat, 25 Oct 2014 22:30:28 +0200, jakson napisał(a):

(ciach…)

> To byl zbyt skrocony skrot myslowy -
> - Vista, 7 i wyzsze czesto sa zainstalowane na 2 partycjach
> (zamiast na jednej i nie chodzi mi o dane, tylko o sam system).
> Ta pierwsza, mala partycja (IMHO czesto niepotrzebna)
> przydaje sie tylko w przypadku uzywania BitLockera,
> ktory to dostepny jest w wersjach Ultimate, Enterprise i podobnych.
> Wracajac - chodzilo mi o to, ze lepiej zainstalowac system
> na jednej partycji, bo latwiej jest "przeniesc" jedna partycje
> zamiast dwoch, powiazanych ze soba.

Windows 7 czy 8 (nie pamiętam czy Vista też, a nie chce mi się w tej chwili
wirtualki odpalać) tworzy sobie małą partycję z plikami do bootowania oraz
do trybu recovery. Co to ma wspólnego z BitLockerem, to nie wiem. :(

[ Los uśmiecha się do ludzi. A potem ich zdradza.                          ]
[                                     (Mogaba, Glen Cook "Żołnierze Żyją") ]