Re: [WINNT] Windows 7 64-bit: aktywacja na nowym dysku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 7 64-bit: aktywacja na nowym dysku
From: "jakson" <john.smith@example.org>
Date: Sat, 25 Oct 2014 22:30:28 +0200
Lepiej aby jednak kopiował również MBR, inaczej mogą być problemy
z bootowalnością skopiowanego dysku...

Nie wystapia - windows podczas zakladania partycji wrzuca boodloader.
Jesli juz jakis program przenosi dany dysk na inny dysk,
to powinien to robic inteligentnie, ew. zapytac uzytkownika.

Zreszta kto uzywa BitLockera?

A skąd Ci BitLocker wyskoczył?

To byl zbyt skrocony skrot myslowy -
- Vista, 7 i wyzsze czesto sa zainstalowane na 2 partycjach
(zamiast na jednej i nie chodzi mi o dane, tylko o sam system).
Ta pierwsza, mala partycja (IMHO czesto niepotrzebna)
przydaje sie tylko w przypadku uzywania BitLockera,
ktory to dostepny jest w wersjach Ultimate, Enterprise i podobnych.
Wracajac - chodzilo mi o to, ze lepiej zainstalowac system
na jednej partycji, bo latwiej jest "przeniesc" jedna partycje
zamiast dwoch, powiazanych ze soba.