[WINNT] Windows 7 64-bit: aktywacja na nowym dysku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows 7 64-bit: aktywacja na nowym dysku
From: "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
Date: Mon, 20 Oct 2014 23:05:16 +0200
Witam...

Kończę własnie instalację w nowym pececie Windows 7 64-bity.
Robię instalację na dysku magnetycznym a docelowo chcę
się przesiąść na SSD który mam dostać dopiero jutro.
Niestety w ostatniej chwili się zdecydowałem na zmianę...

W planach więc mam przenieść całą zawartość HDD na SSD.

Komputer ma pracować z SSD a zawartość HDD ma leżeć
na półce jako "backup" gołych Windows w razie czego.
Na końcu więc chciałbym uzyskać dwa dyski z Windows
zaktywowanym tym samym kluczem... Czy to się da zrobić?

Jeszcze tego Windows na HDD nie aktywowałem...
Czy jak zaktywuję Windows na HDD a potem przekopiuję
na nowy SSD to będą jakieś problemy? Czy ta operacja
wymaga ponownej aktywacji?