Re: [WINNT] Windows 7 64-bit: aktywacja na nowym dysku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 7 64-bit: aktywacja na nowym dysku
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 29 Oct 2014 17:19:57 +0100
Dnia Sun, 26 Oct 2014 13:24:02 +0100, jakson napisał(a):

> A bez tej partycji BitLocker dziala?

Prawdę mówiąc, to nie wiem, bo nigdy z BitLockera nie korzystałem. Ale jak
się poprzesiadam na nowy sprzęt, to sprawdzę na wirtualce. Niech mnie tylko
który przypomni. :D

[ Prawdziwa głupota za każdym razem pokona sztuczną inteligencję.          ]
[                                                        (Terry Pratchett) ]