Re: [WINNT] Skąd wziąć IE4 polski? A dokładniej pasek szybkiego uruchami

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Skąd wziąć IE4 polski? A dokładniej pasek szybkiego uruchamiania w NT4...
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Mon, 6 Oct 2014 01:45:02 +0200

Użytkownik "kmark" <markotar@o2.pl> napisał w wiadomości news:m0rtn9$he4$1@node1.news.atman.pl...
Ja mam konto na chomiku i pobrałem ten plik za free. "Waży" 13 MB i jest spakowany RARem. Siedzi aktualnie u mnie na pulpicie i czeka na Twoją dyspozycję.

Spróbowałem go pobrać za free i żądało rejestracji/opłaty.

Jeżeli podeślesz jakiś pomysł, jak Ci go przesłać lub gdzie go postawić, abyś mógł go pobrać, to z chęcią wykonam taką koleżeńską przysługę.

Dzięki, mam go mailem, dotarło, zapisałem, przyda się, gdy "wyfrunie" mi, co się zdarzało :), ta druga kopia.

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.