Re: [WINNT] Skąd wziąć IE4 polski? A dokładniej pasek szybkiego uruchami

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Skąd wziąć IE4 polski? A dokładniej pasek szybkiego uruchamiania w NT4...
From: "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl>
Date: Fri, 3 Oct 2014 18:30:11 +0200
ACMM-033 in news:lualoo$dau$1@node1.news.atman.pl
Takowoż... Nie przesłyszeliście się. NT4.
Teoretycznie, najpierw IE4, a potem IE6... szukałem najpierw IE4.01 SP2 i angielski znalazłem. Ale ja potrzebuję polski i tylko polski.
Za jasną cholerę NIGDZIE. Już nawet nie 4.01 SP2, tylko JAKIKOLWIEK
polski.  (choć oczywiście 4.01sp2 najlepiej)
Szlaja mi się na dysku, sęk w tym, że ów dysk padniętym jest, więc nie przywołam.
Udało mi się ściągnąć polski IE6SP1, czeka na instalację.
A może jest możliwość "wstawienia" paska szybkiego uruchamiania bez międzyinstalacji IE4? Dusiłem gugla, dusiłem w paru innych miejscach, nic. IE4 polskiego, lub alternatywnego sposobu nie wydusiłem. Cuś znalazłem na elektrodzie
sprzed 11  lat, ale nie zadziałało (sprawdziłem proforma na IE6SP1, ale
setup od razu  odmówił, pyskując o błędzie składni...)
Szukać IE4 (polskiego!) do skutku, czy jest inny sposób, aby
szybkoruchomy  pasek się pokazał?
Serwicepacki pozyskane i założone.
Proszę o podpowiedź, albo link do polskiego (koniecznie pełnego, pardon,
że  molestuję aż o tyle) IE4(.01SP2)... :))

a do czego - jesli moge zapytac - to jest potrzebne?